Thuis

24 februari 2019 - Delft, Nederland

DAG 59. zaterdag 23 en zondag 24 februari 2019, gevlogen 9873 km Eindelijk we mogen boarden. Wij zitten al snel in het vliegtuig, maar je wil het niet geloven........het duurt en het duurt. Een hoop gerommel buiten. En dan eindelijk met een uur vertraging taxiën we naar de startbaan. We hobbelen over deze baan en halen een ander vliegtuig in. Den zegt: " volgens mij zijn de banden te hard opgepomt" . Volgens Ag heeft deze zijweg een slecht wegdek. De waarheid laten we in het midden. Met een uur en 15 minuten vertraging eindelijk in de lucht voor onze laatste vlucht in een serie van 8. De vlucht verloopt soepel en snachts om 01.30 krijgen we een diner. Den eet heerlijk de beef op maar Ag heeft echt geen trek meer naar de heerlijke spaghetti. Het broodje eet ze wel op. Hierna gaan de lampen uit en kan je gaan slapen. Den lukt dat aardig maar Ag niet.  Als Ag haar buurman weer even wakker schiet is dat weer mooi een moment om de beentjes te strekken. Dat moet je wel doen tijdens zo'n lange vlucht tegen de vliegtuig trombose. Om.4 uur Nederlandse tijd krijgen we een ontbijt en om 6.17 uur zetten we weer voet op de Nederlandse bodem. En wat denk je?  We moeten weer heeeeel lang .......op onze tassen die bijna als laatsten van de band rolden. Om 9.25 uur waren we weer thuis. Dat betekent dat we 35 uur in totaal onderweg zijn geweest. Zo dit waren weer aardig wat lettertjes voor het fotoboek. Het zal best wat uitzoekwerk gaan worden om alle fotos en verslagen in een album te plakken, maar dat is heel leuk en krijgen we gelijk weer heimwee naar deze prachtige reis.

1. Marloes Spaans:
    Welkom thuis favo Neef en Ag!!!!! 😍❤️
  2. René:
    Welkom terug!
  3. Martijn Domburg:
    24 februari 2019
    De afhandeling van de bagage op Schiphol gaat niet meer zo vlot. Bij ons duurde het vorige maand een uur. Maar wat maakt het uit als je een overweldigende vakantie hebt gehad? Het is wel duidelijk dat jullie twee maanden lang met volle teugen hebben genoten. Prachtige verslagen en adembenemende foto's! Het was natuurlijk aardig warm in Australië. Om goed te acclimatiseren is het de komende dagen in Nederland zonnig met temperaturen die oplopen tot ca. 15 graden. Ook in deze zon is het goed toeven hoor. Dat is toch heerlijk thuiskomen?
  4. Thea Kok:
    Oost West Thuis Best :)
  5. Nel en Dick:
    24 februari 2019
    Fijn dat jullie weer heelhuids thuis zijn. Het nagenieten kan beginnen 👍. Succes met acclimatiseren 💐💐
  6. Mia Jacobs:
    24 februari 2019
    Welkom thuis! wat een geweldige reis hebben jullie gemaakt!
    Bedankt voor het mooie verslag en de foto's. Nu weer wennen in ons (ook mooie) kikkerlandje! 😉
  7. Berend Huttinga:
    24 februari 2019
    Schiphol is hopeloos qua bagage. Ze doen er vaak een paar koffers op, want dat komen ze aan de norm (!) daarna bijna een uur wachten. Nergens is het zo erg als op schiphol. Fijn dat jullie weer veilig thuis zijn met schitterende herinneringen.