Opnieuw naar DOWN UNDER

5 september 2018 - Sydney, Australië

Wij gaan van 27 december 2018 t/m 24 februari 2019 een mooie reis maken door Australië en Tasmanië. Australië heeft ons hart gestolen tijdens de vorige reis die we mochten maken in 2006. Nu gaan we een ander kant van DOWN UNDER bewonderen. We beginnen deze reis in het drukke Hong Kong waar we 2 dagen zullen verblijven voordat we op 30 december naar Sydney vliegen. We hopen op een mooie "once in a lifetime " experience als we het vuurwerk mogen aanschouwen op New Years Eve. Om alles te gaan doen zoals we in gedachten hebben is er een lange voorbereiding aan vooraf gegaan. In oktober 2017 is het hotel al geboekt in Sydney. De prijzen stijgen namelijk en hoe eerder je boekt hoe goedkoper het is. Een aantal dingen staan al vast, dat kan niet anders, maar we hebben genoeg tijd om ook ongeplande dingen te gaan doen. Om onze avonturen later nog eens na te kunnen lezen, maak ik een verslag voor mijn fotoboek. Vind je het ook leuk om "mee te reizen", volg ons dan gerust. Natuurlijk vinden we reacties krijgen leuk, maak voel je zeker niet verplicht een reactie te plaatsen. Wil je de verhalen van onze andere reizen nog eens lezen kijk dan op http://www.dennisenagnes.waarbenjij.nu

1. Marloes Spaans:
    7 september 2018
    Ik ben er helemaal klaar voor..!!!! Kom maar op met alle foto’s en verhalen❤️
  2. Nel en Dick:
    12 november 2018
    Geweldig, we reizen graag weer met jullie mee!!!! Veel plezier met alle voorbereidingen.
  3. Lydia:
    13 november 2018
    Ja ja het is bijna zover! Jullie gaan weer heerlijk genieten. Heel veel plezier en ik kijk al weer uit naar de verhalen. Dikke knuffel X
  4. Danielle:
    Wat Leuk!
    Ik ga weer heerlijk meegenieten met wat jullie beleven tijdens deze reis.
    Heel veel plezier en geniet er van!
  5. Berend en Brigitte:
    13 november 2018
    Geweldige reis. Geweldige steden, geweldig landschap,geweldig weer.
    2x een maand geweest.
    Veel plezier!
  6. Petera:
    14 november 2018
    Mooi vooruitzicht voor jullie. Ga lekker genieten en maak mooie foto's en leuke verhalen zodat wij " mee reizen " en van jullie belevenissen kunnen genieten.
  7. Loes:
    15 november 2018
    Heel veel plezier gewenst.
    Geniet van alle indrukken.
    Groet Han en Loes